Kommende arrangementer

Om klubben

Vi er en klub for mennesker med hang til motorcykler og det liv der føres med, på og omkring motorcykler. Klubben hedder MC Club 69 fordi det var et godt navn da klubben blev startet i 1969. MC Club 69 har klubhus på Tarp Byvej 85, Tarp, 6715 Esbjerg N.

Der er fast mødeaften – hele året rundt – hver tirsdag og fredag fra kl 20.00.. indtil baren lukker!! Har du lyst til at møde folkene i klubben er du velkommen til at kigge indenfor i nævnte tidsrum. Der er altid kaffe på kanden,

MC Club 69 har klubhus på Tarp Byvej 85, Tarp, 6715 Esbjerg N.

I sommerperioden eller når vejret tillader det kører vi søndagsture, afgang fra klubben kl 11.00 – Bemærk ingen tilmelding, mød blot talstærkt op.

Hvis du som besøgende her på sitet eller i klubben, mener du har et arrangement, et godt tilbud eller måske noget helt tredje, som du gerne vil at medlemmer af Club 69 skal have kendskab til, så er det naturligvis muligt. Benyt blot kontakt funktionen her på hjemmesiden.

Husk at oplyse dit navn og din mailadresse. Vi skal kende afsender, anonyme henvendelser viderebringes ikke.

Du kan naturligvis også kontakte os via vores facebookside.

På forhånd tak for din interesse for klubben.

Find vej

Du skal være mere end velkomme til at komme og besøge os på vores adresse: …